ציורים על קירות לעסקים

MBart ציורי קיר
ציורי קיר לעסקים
תוכן עניינים

אדם הזקוק לשירותיו של עורך דין בדרך כלל ידמיין משרד יוקרתי עם כסאות עור ושולחנות עץ כבדים שאת מסדרונותיו ממלאים דממה, יראה וארונות של ספרי חוקים.

אדם כזה, שככל הנראה יש עניינים משפטיים מסוימים שמכבידים על ליבו, יתכן שיחוש לא בנוח במשרד שכזה;

אולם אם יגיע לפגישה ויגלה שאת חדר ההמתנה מעטר ציור קיר גדול ובו, למשל, המאזניים האיקוניים של אלת הצדק, החוק והסדר – הוא עשוי להרגיש נוח יותר, משוחרר, כאילו הגיע למקום שונה ממקומות אחרים.

באופן דומה אפשר להתבונן על אדם שנכנס למשרד עיצוב ובניית אתרים ומבחין בכניסה בציור קיר גדול ומרשים ובו אלמנטים מן העולמות המקצועיים בהם עוסק המשרד. למשל מושגים מתחום העיצוב, אילוסטרציות של תוכנות או כלי בניית אתרים, אזכורים לאתרים גדולים ומצליחים שנבנו על ידי האתר וכן הלאה; כאשר כולם קשורים יחד בפרשנות אמנותית שמצד אחד מהווה מראה מרשים שיוצר תחושת "וואו!" ומצד שני משדרת ידע רחב וניסיון רב שנים.  

זהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של ציורי קיר לעסקים:

האפשרות להשפיע על חוויית הלקוח כבר בתחילת הדרך.

הרבה יותר מאלמנט דקורטיבי

אין ספק שציור קיר בעסק מהווה אלמנט דקורטיבי, צבעוני ויפה, שיכול להוות השלמה לעיצוב או דווקא דבר מנוגד אליו. אבל הרבה יותר מהיבט העיצוב, לציור קיר עשויה להיות גם חשיבות שיווקית אסטרטגית:

  • ציור קיר מבדל עסק מסוים משורה ארוכה של עסקים דומים לו. קשה להמציא היום את הגלגל ולהיות העסק היחיד שמציע מוצר או שירות ייחודיים. רוב הסיכויים הם שיש עשרות מתחרים בכל תחום, וציור קיר הוא אלמנט עיצובי שיכול ליצור בידול, לייחד עסק אחד מתוך ההמון ולשוות לו ערך.
  • ציור קיר עשוי להשתלב באופן טבעי בשפה העיצובית של המותג, יהיה אשר יהיה. אפשר לשלב את הלוגו של העסק בציור הקיר, אבל מעבר לכך אפשר להפוך את ציור הקיר עצמו לסמל של המקום, לחלק בלתי נפרד מן המותג עצמו.
  • ציור קיר הוא פשוט אלמנט שנעים להסתכל עליו, ולא רק עבור הלקוחות הקיימים והחדשים אלא גם ואולי בעיקר עבור העובדים בעסק: פעמים רבות ציור הקיר יוצר אווירה נעימה ונינוחה שהופכת גם את העבודה השגרתית ביותר למהנה יותר.
  • ציור קיר יוצר תחושה של שינוי מימדי החדר בו הוא נמצא. כן, זה הוכח מחקרית: ציורי קיר שעושים שימוש באלמנטים ויזואליים מסוימים יכולים לאתגר עם אשליות אופטיות וליצור אצל המתבונן תחושה כאילו החדר גדול או קטן יותר משהוא במציאות.

סיכום

ציורי קיר לעסקים הם פתרון נהדר לעסק שמחפש דרכים יצירתיות לייחד את עצמו מתוך שורה של עסקים מתחרים, להתחיל תקשורת עם לקוחות ברגל ימין ולשדר תחושה של יצירתיות ויציאה מהקופסה.

בין אם נושא הציור מתקשר עם מושגים כלליים בענף בו פועל העסק או דווקא מתרחק ממנו כדי ליצור עניין, הרי שציור קיר הוא בהחלט אפשרות שכדאי לעסקים לשקול בחיוב.

התוכן נכתב על ידי צוות האתר mbartstudio.com כל התוכן מגיע ממקורות שאפשר לסמוך עליהם, כדי לתת לכם הגולשים את הידע הרצוי בנושא ציורי קיר.

מאמרים נוספים בנושא:

ציורי קיר לעסקים
עיצוב קירות לעסקים
הטרנד החדש: ציורי קיר למשרדים

נסו רגע להתייחס לקירות המשרדים שלכם כאל בד קנבס חלק. האפשרויות למילוי הבד בצבע ובצורה הן אינסופיות. הטרנד האחרון הוא לנצל את שטח הקיר לציור

קרא עוד »
ציורי קיר לעסקים
עיצוב קירות לעסקים
בחירת צבעים לציור הקיר בעסק

לצבעים יש כוח להשפיע על נפשו של אדם. הם יכולים לעורר שמחה, יצירתיות ומוטיבציה, אבל גם לדכא ולצמצם את התפוקה של העובדים. ההשפעה של הצבעים

קרא עוד »
הגיע הזמן לעצב את החדר?

כדי לקבל הצעת מחיר עבור ציורי קיר מלאו את הטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

כתובת
פרטי יצירת קשר