איך ציורי קיר וחיפויי קירות יכולים לשדרג את המשרד שלך?

MBart ציורי קיר
משרד וצבע
תוכן עניינים

ציורי קיר וחיפויי קירות הפכו לטרנדים בחברות הייטק ובמשרדי בוטיק בכל רחבי העולם. למעשה, השילוב של הטאצ' האישי, המסר שמעבר לגרפיטי והבחירה בחומרים שמביעים אמירה עיצובית – יצרו ביקוש של ממש לאלמנטים אלו. רוצה לדעת איך הם יכולים לשדרג גם את המשרד שלך? קרא את הכתבה הבאה.

בולטות כבר מהשנייה הראשונה

בעידן  שבו אנו רוצים ליצור בידול מהמתחרים שלנו ובולטות כבר מהשנייה הראשונה, ציור קיר וחיפוי איכותי יכולים לעשות את כל ההבדל. במקום מראה גנרי של משרדים שנראים כמעט אותו דבר ושונים רק במעט אחד מהשני, אפשר ליצור אפקט ייחודי בעלות נמוכה ולהפוך כל ביקור במשרד שלך לחוויה של ממש. במילים אחרות: העיצוב המנצח כבר יהפוך את המשרד שלך למיוחד עוד לפני שהפגישה התחילה.

הוספה של טוויסט אורבני

זה לא משנה איפה המשרד שלכם ממוקם, בעזרת ציור קיר מושקע או חיפוי ייחודי – אתם יכולים להכניס את הקסם של העיר הגדולה לתוך כל ישיבה. על ידי הוספה של אפקט אורבני שכזה, ניתן לשדרג את הלוק של המשרד באופן מהיר ובתקציב נמוך באופן יחסי לאפשרויות האחרות. חשוב רק לזכור שגם בעולמות הגרפיטי כדאי לשמור פלטת צבעים נכונה שמתאימה ללוגו של המותג.

אמירה אישית של ממש

כולנו מכירים את המשפט המפורסם: "עסקים עושים עם אנשים ולא עם עסקים", ואין דרך טובה יותר להביע את האמירה האישית שלכם בעיצוב המשרד. למעשה, בעזרת שימוש נכון של ציורי קיר וחיפוי ייחודי, ניתן ליצור אמירה אישית בכל חלל במשרד. שימו לב רק שאתם שלמים עם המסר שמועבר וכי הוא אכן מייצג את האישיות שלכם באופן הטוב ביותר.

נגיעות של אומנות בתוך המשרד

מעוניינים להוסיף טאצ' אומנותי במשרד? אתם ממש לא חייבים להיות כמו כולם. במקום להשקיע בציור או פסל, שקלו להוסיף ציור קיר שפשוט נראה נפלא. ברוב המקרים מדובר בעניין אשר מוסיף נגיעות אומנותיות רלוונטיות שמדברות לדור הצעיר בשפה העיצובית שאותו הוא מבין. ללא פילטרים, בלי אינטרפרטציות מורכבות או סאב טקסט מסובך – פשוט אומנות אורבנית בתוך המשרד.

תחימה דקורטיבית של אזורים שונים

אם בעבר היינו משקיעים הון בתחימה דקורטיבית של אזורים שונים לפי המחלקות השונות שבמשרד, כיום ניתן לתחום בעזרת חיפוי קיר או ציור דקורטיבי.  מהר יותר מאשר החלפה של כל הריצוף, מרהיב יותר מכל שלט ניאון קטן ואפקטיבי יותר ממרבית העיצובים הגנריים של המשרדים הגדולים. למעשה חברות ההייטק המובילות בעולם עושות כך, אז אין שום סיבה שאתם תישארו מאור ולא תאמצו את הטרנד.

*** מאמר זה נכתב ע"י המומחים של חברת שיפוצים ומרוצים. בקרו באתר החברה: https://www.renovations.org.il/ וגלו מגוון של פתרונות עיצוביים בכל שיפוץ של המשרד.

התוכן נכתב על ידי צוות האתר mbartstudio.com כל התוכן מגיע ממקורות שאפשר לסמוך עליהם, כדי לתת לכם הגולשים את הידע הרצוי בנושא ציורי קיר.

מאמרים נוספים בנושא:

תגיות:
ציורי קיר לעסקים
עיצוב קירות לעסקים
הטרנד החדש: ציורי קיר למשרדים

נסו רגע להתייחס לקירות המשרדים שלכם כאל בד קנבס חלק. האפשרויות למילוי הבד בצבע ובצורה הן אינסופיות. הטרנד האחרון הוא לנצל את שטח הקיר לציור

קרא עוד »
ציורי קיר לעסקים
עיצוב קירות לעסקים
בחירת צבעים לציור הקיר בעסק

לצבעים יש כוח להשפיע על נפשו של אדם. הם יכולים לעורר שמחה, יצירתיות ומוטיבציה, אבל גם לדכא ולצמצם את התפוקה של העובדים. ההשפעה של הצבעים

קרא עוד »
ציורי קיר לעסקים
עיצוב קירות לעסקים
ציורים על קירות לעסקים

אדם הזקוק לשירותיו של עורך דין בדרך כלל ידמיין משרד יוקרתי עם כסאות עור ושולחנות עץ כבדים שאת מסדרונותיו ממלאים דממה, יראה וארונות של ספרי

קרא עוד »
הגיע הזמן לעצב את החדר?

כדי לקבל הצעת מחיר עבור ציורי קיר מלאו את הטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

כתובת
פרטי יצירת קשר