איך להפוך את הקירות לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית?

MBart ציורי קיר
עיצוב קירות
תוכן עניינים

רוב בני האדם מקדישים תשומת לב רבה לעיצוב הבית. דירה מסוגננת עם מראה ייחודי מספקת נחת רבה והופכת את החיים בה לנעימים במיוחד. בהתאם מושקעים משאבים רבים בקניית רהיטים מרשימים, גופי תאורה יוקרתיים ופריטים יקרים נוספים – ודווקא הקירות, אלמנט שיכול לשדרג בקלות כל חלל, נשארים חיוורים וחסרי אופי.

צביעת דירה הופכת אותה למעניינת הרבה יותר ולמקום שכיף להיכנס אליו, ובמיוחד אם הפעולה מתבצעת על בסיס תכנון מדויק.

ציורי קיר שמייצרים אווירה רצויה

כשהבסיס של תוכנית פעולה לצביעת הדירה הוא ציורי קיר, מובטח לכם בית עם אופי ובעיקר עם האווירה הנכונה בכל חלל. בסלון ההמלצה היא לבחור בציור קיר עדין שלא ישתלט על החלל וכמו כן כדאי "להסתפק" בקיר אחד. גם בחדר השינה בדרך כלל יתאים ציור קיר יחסית מינימליסטי כשבכל מקרה הדגש הוא לשקף את החלומות של מי שישנים בחדר ואת השאיפות שלהם. בחדר הילדים (כולל תינוקות או לחילופין בני נוער) כבר אפשר להשתמש בקשת צבעים רחבה, בדימויים בולטים וגם בשטח רחב – וכך ליצור חדר שמייצר באופן מידי תחושת וואו.

צביעת סלון – בשיטת ה-60-30-10

באופן טבעי המרכיב העיקרי של צביעת בית הוא הצביעה של הקירות בסלון. מאחר שמדובר בדרך כלל בחלל גדול למדי, כדאי לגוון את צבעי הקירות הפנויים, כלומר אלה שנשארו אחרי מימוש ציור הקיר. מצד שני חשוב להימנע מעודף צבעוניות – מצב שעלול לייצר בלגן ועומס יתר ויזואלי – ולכן השיטה המומלצת היא 60-30-10. 

בשיטה זו בוחרים 3 גוונים שאתם אוהבים ושיכולים להשתלב היטב זה עם זה. עם הגוון הניטרלי ביותר מכסים 60% משטחי הקירות הפנויים, עם הגוון הבא בתור עוד 30% ועם הצבע בעל המבע העז ביותר ולכן גם זה שימשוך אליו את העיניים באופן טבעי מכסים את 10% הנותרים (כך שגם תהיה לו נוכחות אבל הוא גם לא ישתלט על המרחב). רצוי כמובן שתהיה הרמוניה גם בין 3 הגוונים הנבחרים לבין צבעי ציור הקיר בסלון.

צבע אקרילי או שליכט צבעוני?

עבודות צבע איכותיות מחייבות גם מיומנות וניסיון מצד אנשי המקצוע שמבצעים אותן וגם שימוש בחומרים הטובים ביותר שיש.

כדי לבחון את היקף הניסיון אפשר פשוט לבקש לראות עבודות קודמות. לגבי החומר, צביעה של בית אפשרית גם עם צבע אקרילי וגם עם שליכט צבעוני, כשבשני המקרים התוצאה תהיה יפה ועמיד. השליכט הצבעוני מתאים מאוד גם לצביעה חיצונית ובכל מקרה הוא מספק מעבר לאסתטיות המרשימה גם כיסוי מלא של פגמים וסדקים וגם עמידות מרבית בפני רטיבות לטווח ארוך.

שליכט צבעוני מאפשר גם בחירה של מרקם – עדין מאוד או מעט גס יותר – וזוהי עוד דרך להעניק לקירות הבית אופי ייחודי שמשקף גם את מי שאתם.

המאמר באדיבות חברת תצבע לי

התוכן נכתב על ידי צוות האתר mbartstudio.com כל התוכן מגיע ממקורות שאפשר לסמוך עליהם, כדי לתת לכם הגולשים את הידע הרצוי בנושא ציורי קיר.

מאמרים נוספים בנושא:

שילוב צבעים
כללי
כמה עולה צביעת דירה 100 מטר?

ישנם לא מעט בתים שמרוהטים עם פריטים יקרים ואפילו מאוד, מכל עבר תלויות תמונות מרשימות ויצירות אמנות נוספות, חיפוי הרצפה גם הוא יוקרתי, גופי התאורה

קרא עוד »
הגיע הזמן לעצב את החדר?

כדי לקבל הצעת מחיר עבור ציורי קיר מלאו את הטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

כתובת
פרטי יצירת קשר