המתנה המושלמת ציור על הקיר בחדר הילדים

MBart ציורי קיר
ציור קיר של קפטן אמריקה
תוכן עניינים

בבית שלנו אנחנו אוהבים להשקיע בדרך כלל בסלון ובמטבח החשופים לעיני כל מבקר, ונוטים לעיתים להשאיר את החדרים הפנימיים מעט מבולגנים. כשמדובר בילדים שלנו, עבורם אנו רוצים את הטוב ביותר. כדאי להשקיע בחדר ילדים מעוצב ומסודר, שיקנה להם אווירה מושלמת וחווייתית. כיצד נעשה זאת? באמצעות ציור על הקיר בחדר הילדים.

ילדים זה שמחה

כהורים, חשוב לנו לדאוג לכל מחסורם של הילדים ותמיד לספק את צרכיהם כך שיהיו שמחים ומאושרים. כאשר מגיע אירוע בכלל או יום הולדת בפרט, אנחנו רוצים להתאים עבורם את המתנה המושלמת, אך המבחר הרב, ולעיתים גם חוסר הידיעה שלנו ממה ילדים בגילם יתלהבו ויאהבו, מביא אותנו לדילמה לא פשוטה הנלווית לבחירת מתנות לילדים.

לפיכך, כשניגשים לבחור מתנות לילדים, חשוב להשקיע מחשבה מקדימה בהתאמה לגיל הילדים, מתנה העשויה מחומרים איכותיים ובטיחותיים, שתשמש את הילדים לאורך זמן, שתהיה מהנה מצד אחד, אך גם חינוכית ומפתחת מצד שני.

ציורי קיר לחדר הילדים

קרוב לוודאי שאצל מרבית ההורים שבינינו, חדר הילדים בביתם הוא חדר די מבולגן במשחקים, צעצועים ובגדים, על אף ההוראות החוזרות ונשנות לילדים לשמור על הסדר.

אך מלבד הבלגן המורכב מצעצועים ובגדים, ניתן ליצור אווירה קצת אחרת בחדר- באמצעות הוספת קצת צבע לחדר. מחקרים רבים מראים כי לצבעי השפעה רבה על הלך המחשבה והרגשות שלנו וצביעת חדר הילדים יכול להועיל להפיכת החדר למקום שלו ורגוע. ואכן, צביעת קיר חדר הילדים הפכה לפופולארית ונפוצה, בעיקר בחלוקת צבעים בין המגדרים- כחול לחדר הבנים ו-ורוד בהיר לחדר הבנות. אך אם נרצה להיות מקוריים ולהפתיע את הילדים, ניתן להפוך את חדר הילדים לחדר מרהיב ואהוב באמצעות ציור קיר שהילדים אוהבים.

ילדינו הם בעלי דימון מפותח, ולעיתים מרחפים על כנפי הדמיון למקומות קסומים ונפלאים וכעת ניתן להביא את הקסם הזה גם לחדר האישי שלהם. באמצעות ציור קיר ניתן להפוך את החדר לחדר מיוחד, המלא בסגנון וצבע, שאף יעזור להבליט את אישיותם של הילדים ויהיה מתנה מקורית ומפתיעה הנשמרת לאורך זמן.

מתנות מעולם הטכנולוגיה

אנחנו חיים בעולם טכנולוגי מתפתח בקצב מסחרר, אשר כבר בגילאים מוקדמים ילדינו נחשפים לעולם טכנולוגי זה. לכן, לאחר שדאגנו להפיכת חדר הילדים למקום מרגיע וקסום, ניתן לשלב מתנה מעולם הטכנולוגיה, שתעזור להבליט את כישורי הילד. 

כך, אם הילד אוהב לשיר ו/או לנגן, אפשר לקנות לו ערכת קריוקי או כלי נגינה לילדים, כך שיארגן לכם הופעות מוזיקליות מידי ערב. כמו כן, משחקי התפתחות טכנולוגיים, בהתאמה לגילאי הילדים, יכולים להיות מתנה מהנה ואף שימושית.

מראה אופנתי

עבור ילדים בגילאי ההתבגרות המוקדמים, ולא רק, ההופעה החיצונית מתחילה להיות מאוד חשובה. לכן, השקעה בחולצה, שמלה או מכנס יוקרתי ויפה יכולה להיות מתנה שימושית (רק אל תשכחו לצרף פתק החלפה).

התוכן נכתב על ידי צוות האתר mbartstudio.com כל התוכן מגיע ממקורות שאפשר לסמוך עליהם, כדי לתת לכם הגולשים את הידע הרצוי בנושא ציורי קיר.

מאמרים נוספים בנושא:

לעצב וילונות בהתאם לציורי הקיר בחדר
כללי
לעצב וילונות בהתאם לציורי הקיר שיש בבית

כדי להתאים את הווילונות לציורי הקיר, יש לקחת בחשבון את הגוונים, הצורות והמרקמים המופיעים בציור. כמו כן, יש לקחת בחשבון את הסגנון הכללי של החדר ולבחור חומרי גלם, צבעים ותפירה שיתאימו לו. למשל, אם ציור הקיר כולל צורות מונוכרומטיות בגווני שחור ולבן, ניתן לבחור וילונות בצבע אחד ובטקסטורה דומה, כגון בד חוטי או כותנה נקייה

קרא עוד »
הגיע הזמן לעצב את החדר?

כדי לקבל הצעת מחיר עבור ציורי קיר מלאו את הטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

כתובת
פרטי יצירת קשר