שילוב צבעים בקיר – איך עושים את זה נכון

MBart ציורי קיר
שילוב צבעים
תוכן עניינים

העין האנושית מבחינה במגוון רחב של צבעים ולא צריך להיות מומחה על מנת לזהות את הפוטנציאל הטמון בשילובי צבעים שונים בבית הפרטי ובחללים השונים. שילוב נכון יביא להטמעה של האופי הרצוי בכל חלל דבר וירענן את המראה הכללי של בית. לכול צבע יש אמירה כל שהיא ולכן יש לשים לב ולנקוט באמצעי זהירות כך שלא תתרחש השתלטות של צבע זה או אחר על החלל.

אין כל צורך בגיבוב של צבעים רבים או בעומס יתר שיצור כאב ראש במקרה הטוב, ניתן ליצור צבעוניות בדרכים יצירתיות ואפילו זולות.

מה ניתן לעשות

בבתים רבים ניתקל בצבע הלבן שישלוט בכל פינה או במקרים של "התפרעות" אז שמנת. השימוש בצבעים חזקים הוא לא ממש כוס התה שלנו הישראלים ואנו נתפסים כשמרנים מאוד בכל מה שנוגע לצביעת הקירות שלנו. שילוב צבעים בקיר הוא הדרך היעילה והטובה ביתר על מנת להשיג שינוי בחלל כך שניתן יהיה לעצב אותו מחדש. על מנת להגיע לתוצאה היעילה ביותר מומלץ לבחור בצבעים שיש להם קשר לצבעים שכבר שולטים בבית. הכוונה היא לצבעים של הריהוט, השטיחים, ולשאר הקירות.

בסיוע של יועץ צבע ניתן להתאים את הגוונים המתאימים ולהחליט על מה כדאי ללכת. כדאי להקפיד על שיוך של הצבעים שבחרנו לאותה משפחת גוונים וכמובן ללכת רק על גוונים שמדברים אחד עם השני. כמובן שלא רצוי להעמיס יותר מידי. על מנת להביא לתחושה אמתית של שינוי מומלץ ללכת על גוון כהה של הצבע בו בחרנו. אין צורך לחשוש וניתן בקלות לבחור בצבע בולט ולאו דווקא בזה שנראה דומה מידי למה שכבר קיים. שימוש בצבע בהיר מידי עשוי להיתפס כטעות ויחטיא את המטרה.

המפגש בין הקיר לתקרה

לא קל ליצור את החיבור במדויק הין הקיר לתקרה ואי דיוק כזה עלול לגרום לכל הפגמים לצאת החוצה. חשוב לתכנן את המפגש בין הקיר לתקרה על ידי יצירה של פאנל בצבע של התקרה. השיטה היא למשוך את התקרה עוד כ-30 ס"מ אל הקיר. אפשר גם לעשות שימוש בקרניז שמאפיין בתים אירופאיים רבים.

בסלון או בחדר האוכל שנחשבם לחללים גדולים ניתן לצבוע קיר אחד בצבע שונה, או בכמה צבעים אשר ישלימו אחד את השני. מומלץ להימנע משילוב של לבן ואפור בקיר אחד. גם בחדרי השינה ניתן לנקוט בשיטה זו. ישנן עוד שיטות נוספות לשילוב צבעים בקיר ומומלץ להתייעץ עם העל מקצוע בתחום.

התוכן נכתב על ידי צוות האתר mbartstudio.com כל התוכן מגיע ממקורות שאפשר לסמוך עליהם, כדי לתת לכם הגולשים את הידע הרצוי בנושא ציורי קיר.

מאמרים נוספים בנושא: , ,

לעצב וילונות בהתאם לציורי הקיר בחדר
כללי
לעצב וילונות בהתאם לציורי הקיר שיש בבית

כדי להתאים את הווילונות לציורי הקיר, יש לקחת בחשבון את הגוונים, הצורות והמרקמים המופיעים בציור. כמו כן, יש לקחת בחשבון את הסגנון הכללי של החדר ולבחור חומרי גלם, צבעים ותפירה שיתאימו לו. למשל, אם ציור הקיר כולל צורות מונוכרומטיות בגווני שחור ולבן, ניתן לבחור וילונות בצבע אחד ובטקסטורה דומה, כגון בד חוטי או כותנה נקייה

קרא עוד »
הגיע הזמן לעצב את החדר?

כדי לקבל הצעת מחיר עבור ציורי קיר מלאו את הטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

כתובת
פרטי יצירת קשר