כמה עולה צביעת דירה 100 מטר?

MBart ציורי קיר
שילוב צבעים
תוכן עניינים

ישנם לא מעט בתים שמרוהטים עם פריטים יקרים ואפילו מאוד, מכל עבר תלויות תמונות מרשימות ויצירות אמנות נוספות, חיפוי הרצפה גם הוא יוקרתי, גופי התאורה חדשניים – ובכל זאת המראה של החדרים השונים לא מעורר התלהבות. למה? כי הקירות נראים דהויים ואפילו מלוכלכים ומוזנחים.

צביעת דירה היא פעולה פשוטה למדי, לא יקרה ובהתאם כזו שכדאי לבצע אחת למספר שנים. בכל פעם שאתם מסתכלים על הקירות ולא מרוצים מהמראה, הפתרון הוא צבע חדש, ולמעשה צביעה של קירות הסלון, חדר השינה, חדרי הילדים, המטבח וכו' היא גם דרך מצוינת לרענן את המראה של הבית, להתאים אותו לטרנדים עכשוויים ולהתחדש באופן כללי.

בדרך כלך כשעולה על הפרק הרעיון הנ"ל, ובמיוחד כשמדובר על צביעת דירה 100 מטר או בית גדול באופן כללי, צצים מיד שני מכשולים: החשש מפני בלגן במקרים שבהם בני הבית לוקחים את הפרויקט על עצמם והופכים לצבעים לכמה ימים, והחשש מפני עלות גבוהה כשהעבודה מופקדת בידיים מקצועיות.

הגורמים שמשפיעים על מחיר הצביעה

החשש מפני מחיר גבוה מדי מובן, אבל כדאי לדעת שניתן לצבוע דירות, כולל גדולות יחסית, בעלות סבירה מאוד ולא פחות חשוב, באיכות גבוהה. כך למשל צביעת דירה 5 חדרים תעלה כ-2,000 ש"ח בלבד, וגם במקרים המורכבים או אם תרצו אפקטים שונים ויצירת בית מרהיב עין במיוחד המחיר יגיע לכ-4,000 ש"ח – הוצאה בלתי מבוטלת אבל כזו שאפשר לעמוד בה ובוודאי כשבוחנים את יחס העלות-תועלת.

הגורמים שמשפיעים על הצעת המחיר הספציפית בכל דירה:

מצב הקירות

ככל שהקיר במצב פחות טוב, כך המחיר יעלה (עוד סיבה טובה להגדיל את תדירות חידוש הצבע בכל נכס). סדקים למשל מחייבים עבודת שפכטל, חורים מצריכים גבס ואם ישנה רטיבות נדרשת כמובן התייחסות גם לבעיה זו.

האם הדירה ריקה או מרוהטת

מחיר צביעת דירה לפני שהדיירים נכנסים אליה וכשהיא עדיין לא מרוהטת יהיה זול יותר בהשוואה לצביעתה של דירה מאוכלסת ומרוהטת. הסיבה פשוטה: פרק הזמן שנדרש להשלמת העבודה קצר יותר. במקרים שבהם אתם נדרשים לבצע צביעת דירה בסיום שכירות כדאי לבחון את האופציה של פינוי הדירה ורק לאחר מכן הזמנת צבעים מקצועיים.

איכות הצבעים

שימו לב: אם קיבלתם הצעת מחיר נמוכה באופן חריג, כדאי לבדוק היטב עם אילו צבעים עובד אותו צבעי שהציע לכם את ההצעה. צבעים באיכות ירודה הם מן הסתם זולים יותר, אבל לא בהכרח משתלמים יותר – ראשית המראה של הדירה יהיה פחות מרשים, ושנית, הצביעה תחזיק מעמד פחות זמן, כך שבטווח הארוך מדובר על הפסד ולא חיסכון.

אפקטים מיוחדים כמו ציורי קיר

מחירון צביעת דירה בכל גודל שהוא מושפע מאוד גם מהבחירה שלכם לגבי עיצוב כל קיר. היום יש אפשרויות רבות מאוד ומגוונות להפליא, כולל אפקטים מיוחדים ומרקמים ייחודיים. מצד שני צביעה אמנותית הופכת את הבית לייחודי ומשפרת את איכות החיים, כך שבהחלט כדאי לשקול גם את האופציה הזו.

מה עוד חשוב לבחון?

מחיר צביעת דירה 100 מטר הוא באופן טבעי פרמטר משמעותי בהחלטה בידי מי להפקיד את המלאכה. במקביל כדאי לוודא שמדובר באנשי מקצוע מיומנים ולא במישהו חדש בתחום שמציע מחיר נמוך אבל עלול לבצע גם עבודה באיכות נמוכה.

עוד דגש חשוב לקראת צביעת בית פרטי או דירה הוא מידת ההקפדה של הצבעים על הסדר והניקיון. אם תצטרכו בתום הצביעה להקדיש יום שלם להחזרת הסדר ולניקוי הדירה, מדובר בהשקעה משמעותית ותוספת לעלות – ולכן כדאי להעדיף אנשי מקצוע כמו אלה של "תצבע לי", שמוכרים כאחראיים ומחזירים את הבית לא "רק" יפה אלא גם נקי.

התוכן נכתב על ידי צוות האתר mbartstudio.com כל התוכן מגיע ממקורות שאפשר לסמוך עליהם, כדי לתת לכם הגולשים את הידע הרצוי בנושא ציורי קיר.

מאמרים נוספים בנושא: ,

תגיות: ,
לעצב וילונות בהתאם לציורי הקיר בחדר
כללי
לעצב וילונות בהתאם לציורי הקיר שיש בבית

כדי להתאים את הווילונות לציורי הקיר, יש לקחת בחשבון את הגוונים, הצורות והמרקמים המופיעים בציור. כמו כן, יש לקחת בחשבון את הסגנון הכללי של החדר ולבחור חומרי גלם, צבעים ותפירה שיתאימו לו. למשל, אם ציור הקיר כולל צורות מונוכרומטיות בגווני שחור ולבן, ניתן לבחור וילונות בצבע אחד ובטקסטורה דומה, כגון בד חוטי או כותנה נקייה

קרא עוד »
הגיע הזמן לעצב את החדר?

כדי לקבל הצעת מחיר עבור ציורי קיר מלאו את הטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

כתובת
פרטי יצירת קשר